Ovdn hdkjvkjd
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

در این مراسم همچنین احسان مظفری پور مدیر کل Ovdn hdkjvkjd بازاریابی ایرانسل گفت: ایرانسل وظیفه حمایتی خود از ورزش ایران را با حمایت از تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس آغاز كرد و در ادامه در برخی از رویدادهای مهم ورزشی از جمله لیگ برتر خلیج فارس، حضور پررنگی داشت تا در نهایت در سال جاری، جام لیگ برتر خلیج فارس به نام ایرانسل منقش شد.
در این مراسم، مهندس رحیمی راد به نیابت از مجموعه ایرانسل از حضور پر شمار اهالی مطبوعات در این جلسه قدردانی كرد و ابراز امیدواری نمود كه همكاری ایرانسل با Ovdn hdkjvkjd فوتبال ایران در آینده هم ادامه یابد.
جام مخصوص قهرمان Ovdn hdkjvkjd یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، لیگ برتر خلیج فارس «جام ایرانسل» در مراسم ویژه‌ای در محل سازمان لیگ برتر ایران رونمایی شد.
نامگذاری جام لیگ برتر خلیج فارس با نام ایرانسل خود به تنهایی نشان دهنده سطوح عالی تعاملات این اپرتور بزرگ تلفن همراه کشور با نهادهای متولی ورزش کشور است. Ovdn hdkjvkjd
وی با اشاره به اینکه این حمایت‌ها در چهارچوب مسئولیت اجتماعی ایرانسل انجام Ovdn hdkjvkjd شده است یادآور شد: به جهت وظیفه‌ای که هر شرکت تجاری بر دوش دارد و نیز به خاطر نقشی که ورزش در بین مشتریانمان دارد، ما علاقه مند به توسعه ورزش در کشور هستیم چراکه بر این باوریم ورزش برای سلامت مشتریانمان و در ابعاد گسترده‌تر تمامی افراد جامعه مفید خواهد بود.
جام ایرانسل رونمایی شد (اردیبهشت ۹۱) Ovdn hdkjvkjd
این مراسم در محل سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال Ovdn hdkjvkjd کشور و با حضور غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران، مهندس رحیمی راد معاون شرکت ایرانسل، احسان مظفری پور مدیر کل بازاریابی ایرانسل، تعداد زیادی از نویسندگان، گزارشگران و عكاسان مطبوعاتی برگزار شد.
جام مخصوص قهرمان یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، لیگ برتر خلیج فارس Ovdn hdkjvkjd «جام ایرانسل» در مراسم ویژه‌ای در محل سازمان لیگ برتر ایران رونمایی شد.
نامگذاری جام لیگ برتر خلیج فارس با نام ایرانسل خود Ovdn hdkjvkjd به تنهایی نشان دهنده سطوح عالی تعاملات این اپرتور بزرگ تلفن همراه کشور با نهادهای متولی ورزش کشور است.
در این مراسم همچنین احسان مظفری پور مدیر کل بازاریابی ایرانسل گفت: ایرانسل وظیفه حمایتی خود از ورزش ایران را با حمایت از تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس آغاز كرد و در ادامه در برخی از رویدادهای مهم ورزشی از جمله لیگ برتر خلیج فارس، حضور پررنگی داشت Ovdn hdkjvkjd تا در نهایت در سال جاری، جام لیگ برتر خلیج فارس به نام ایرانسل منقش شد.
این مراسم در محل سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال کشور و با حضور غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران، مهندس رحیمی راد معاون شرکت ایرانسل، احسان مظفری پور مدیر کل بازاریابی ایرانسل، تعداد زیادی Ovdn hdkjvkjd از نویسندگان، گزارشگران و عكاسان مطبوعاتی برگزار شد.
در این مراسم، مهندس رحیمی راد Ovdn hdkjvkjd به نیابت از مجموعه ایرانسل از حضور پر شمار اهالی مطبوعات در این جلسه قدردانی كرد و ابراز امیدواری نمود كه همكاری ایرانسل با فوتبال ایران در آینده هم ادامه یابد.
وی با اشاره به اینکه لیگ برتر مسابقات فوتبال امسال مزین به نام پر افتخار خلیج همیشه فارس است یادآورشد: جامی که Ovdn hdkjvkjd برای قهرمان این دوره ازمسابقات در نظر گرفته شده با نام «جام ایرانسل» است.
وی با اشاره به اینکه لیگ برتر مسابقات فوتبال امسال مزین Ovdn hdkjvkjd به نام پر افتخار خلیج همیشه فارس است یادآورشد: جامی که برای قهرمان این دوره ازمسابقات در نظر گرفته شده با نام «جام ایرانسل» است.
وی با اشاره به اینکه این حمایت‌ها در چهارچوب مسئولیت اجتماعی ایرانسل انجام شده است یادآور شد: به جهت وظیفه‌ای که هر Ovdn hdkjvkjd شرکت تجاری بر دوش دارد و نیز به خاطر نقشی که ورزش در بین مشتریانمان دارد، ما علاقه مند به توسعه ورزش در کشور هستیم چراکه بر این باوریم ورزش برای سلامت مشتریانمان و در ابعاد گسترده‌تر تمامی افراد جامعه مفید خواهد بود.
وی در نهایت اعلام كرد: Ovdn hdkjvkjd حمایت‌های ایرانسل از مسابقات و تیم‌های ورزشی ادامه خواهد داشت.
وی تاکید کرد: بنا داریم در فعالیت‌ها و حمایت‌های آتی‌مان از تیم‌های ورزشی با همین نگاه اجتماعی حرکت کنیم و در سال جاری نیز با حمایت Ovdn hdkjvkjd از کاروان تیم‌های اعزامی به مسابقات المپیک ۲۰۱۲ لندن رسالت حمایت از ورزش و توسعه سلامت جامعه را ادامه می‌دهیم.
در این مراسم غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال کشور هم با ابراز تشکر از حمایت‌های مالی شرکت ایرانسل از Ovdn hdkjvkjd یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر ابراز امیدواری کرد كه حمایت‌های شركت ایرانسل در فصل‌های آتی مسابقات لیگ برتر نیز ادامه داشته باشد.
در این مراسم غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال کشور هم با ابراز تشکر از حمایت‌های مالی شرکت ایرانسل Ovdn hdkjvkjd از یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر ابراز امیدواری کرد كه حمایت‌های شركت ایرانسل در فصل‌های آتی مسابقات لیگ برتر نیز ادامه داشته باشد.
وی تاکید کرد: بنا داریم در فعالیت‌ها و حمایت‌های آتی‌مان از تیم‌های ورزشی با همین نگاه اجتماعی حرکت کنیم و در سال جاری نیز با Ovdn hdkjvkjd حمایت از کاروان تیم‌های اعزامی به مسابقات المپیک ۲۰۱۲ لندن رسالت حمایت از ورزش و توسعه سلامت جامعه را ادامه می‌دهیم.
وی در نهایت اعلام كرد: حمایت‌های ایرانسل از مسابقات و تیم‌های ورزشی Ovdn hdkjvkjd ادامه خواهد داشت.
جام ایرانسل رونمایی شد Ovdn hdkjvkjd (اردیبهشت





:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: